Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový plán
Koutný, Pavel ; Gale, František (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na vypracování návrhu marketingového plánu pro vybranou firmu. Zvolenou firmou je KTV servis s.r.o, která se zabývá prodejem ve stavebnictví. Konkrétní pozornost bude věnována charakteristice firmy, analýze vnějšího a vnitřního oborového prostředí a ekonomickému zhodnocení. Pro firmu doposud nebyl marketingový plán vypracován, i přestože se jedná o jeden z klíčových podkladů pro úspěšné podnikání. Po dokončení všech kapitol bude možné ze zpracované práce navrhnout nové marketingové strategie.
Návrh marketingové strategie
Gutiérrez Almidón, Luis Daniel ; Svobodová, Andrea (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření návrhu marketingové strategie pro firmu POWERTEX s.r.o., která se zabývá výrobou a prodejem oblečení. V teoretické části vysvětlím pojmy, ze kterého budu vycházet v praktické části svojí práce. Následně budu charakterizovat svoji vybranou firmu. V praktické části je vytvořena marketingová strategie, která má pomoci firmě zlepšit postavení na trhu.
Návrh na zvýšení konkurenceschopnosti malé vinotéky
Klusáková, Kristýna
Klusáková, K . Návrh na zvýšení konkurenceschopnosti malé vinotéky. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Bakalářká práce se zabývá tvorbou doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti malé vinotéky ve městě Tišnově. K jejímu vytvoření byly využity analýzy vnitřního a vnějšího prostředí. Dále byl proveden dotazníkový výzkum a mystery shopping ke zjištění aktuální situace na trhu. Důležitost jednotlivých faktorů byla vyhodnocena prostřednictvím Fullerových trojúhelníků. Nakonec byla vybrána konkurenční strategie dle Portera a nejvýznamnější návrh byl ekonomicky vyjádřen.
Návrh marketingové strategie
Gutiérrez Almidón, Luis Daniel ; Svobodová, Andrea (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření návrhu marketingové strategie pro firmu POWERTEX s.r.o., která se zabývá výrobou a prodejem oblečení. V teoretické části vysvětlím pojmy, ze kterého budu vycházet v praktické části svojí práce. Následně budu charakterizovat svoji vybranou firmu. V praktické části je vytvořena marketingová strategie, která má pomoci firmě zlepšit postavení na trhu.
Marketingový plán
Koutný, Pavel ; Gale, František (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na vypracování návrhu marketingového plánu pro vybranou firmu. Zvolenou firmou je KTV servis s.r.o, která se zabývá prodejem ve stavebnictví. Konkrétní pozornost bude věnována charakteristice firmy, analýze vnějšího a vnitřního oborového prostředí a ekonomickému zhodnocení. Pro firmu doposud nebyl marketingový plán vypracován, i přestože se jedná o jeden z klíčových podkladů pro úspěšné podnikání. Po dokončení všech kapitol bude možné ze zpracované práce navrhnout nové marketingové strategie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.